lørdag den 25. juni 2011

It's green, slimy and scary

Jeg skulle til sommerfest på skolen i fredags og havde samtidig en fridag. Og hvad skal man ellers bruge sin fridag på end at dekorer en kage. Så jeg gik i gang med en fin kage om jeg kunne tage med om aftenen. Sidst jeg havde en kage med på skolen var den inspireret af laborantuddannelsen og for ikke at lave det samme igen lod jeg mig inspirer af bogen Gorgeis & Gruesome cakes for children af Debbie Brown.

Og det blev til The Svamp Monster, som var en sjov kage at lave og så tog det ikke særlig lang tid. Den vakte stor begejstring på skolen og næsten det hele blev spist, selvom skolen selv også havde arrangeret en isdessert. Resterne tog min lærer med hjem :)




Kagen består af mud cake og selve monsteret var nem at lave, så den kan anbefales som en sjov og nem begynder kage :) Slimet af piping gel, der er farvet grønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar